Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


När livet drabbar en

Hej...
Idag har det varit en sån där dag som är helt tvärtemot soliga, varma, lyckliga dagar!
Svinkallt, regn och snö och en blåst utav Guds nåde.
Varit på begravning!
Sen fick jag en akut känsla av att jag måste höra av mig till
Mammakero
Känslan var sann!
:(
Ringer till mina föräldrar.
Pappa har fått ett anfall! (Kärlkramp)
Han kom hem från sjukhuset i går.
Fan!!!
Ledsen!
Vilar lite...
Fortfarande ledsen och tagen av dagens alla händelser.
Vill höra mammas trygga röst.
Den var inte trygg.
Pappa har fått ett till anfall under kvällen!
Oron och sorgen accelerar...
Skit också!
Hej hej...

Kommentarer
sweetmama

Men fy vad ni drabbas av det ena efter det andra i er familj hela tiden!



In med foten i trumman ska väl gå bra, tror jag ska ta patent på det där med solarierör i röntgen trumman. Verkar vara fler som nappar på den idéen :)

2011-03-10 @ 22:00:03
URL: http://sweetmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0