Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Just idag...

Hej...
Mina tidigare inlägg har handlat mycket om funderingar och tankar.
Och man kan lätt tro att jag är en dysterkvistare!
Men det är jag inte.
O nej!
Här levereras, varje dag, ett flertal gapflabb direkt från hjärtat.
Ler, ja, det gör jag ofta om dagarna!

I morgon är det skolavslutning här.
Lilleman slutar 6:an och Storskrutt slutar 9:an
Mina fina barn börjar bli stora!
Ska försöka övertala dom att posera så jag ta en bild på dom!
Grannare pojkar finnes icke i världen!

Nu ska jag ägna dagen åt studentpresentsinköp, uthämtning av min mobil som varit på lagning, gardininköp, kolla på fiskar...

Hoppas att ni mår väl, och vet ni?
Snällhet smittar!
Hej, hej....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0