Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Seg och muffins?

Hej...
Har idag lämnat in ansökan till det nya jobbet!
Lite pirrigt är det!
Härligt!
Dagen förövrigt har varit som en halvtuggad kola som fastnat i kindtänderna...
Gillar inte känslan av seeeeeeg.
Troligen är det foten som spökar. Den är så svullen, så svullen!
Jag gick en hel del igår och nu blir jag straffad för det...
Och jag måste vänta tills nästa vecka på mitt nya fotledsskydd...
Ja, ja...
Ingen idé att deppa ihop.
Tänkte jag skulle baka i morgon eftermiddag!
Är så himmelens sugen på BULLAR!
En härlig gofika me bulla!!!
Ska kolla runt lite efter recept på någon god tårta också.
Om modet står mig bi, ska jag göra MUFFINS!
Jag måste vara den nu enda levande varelsen som inte kan baka MUFFINS!
Om hur jag lyckas med muffins eller ej återkommer jag om i morgon.
Hej, hej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0