Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Sommar... ?

Hej!
Åh, vilken vacker värld vi lever i nu!
Solen skiner, fåglarna kvittrar sitt allra mesta och folk ler!
Man blir som glad!
Nu är längtan efter att få slänga sig i plurret allt mer närvarande.

Idag var jag iväg till sjukhuset till Ortopedservice... (Ortopedtekniska heter det på de allra flesta sjukhus, utom i Lidköping).
Den stackars ortopedteknikern gjorde som läkare och sjukgymnaster redan gjort, nämligen tittat och känt på foten, lutat sig tillbaka i stolen och rafsat runt i håret, följt av kommentaren:
-"Så där ska det ju inte se ut!"
Nä, just det!
Men nu ska jag få ett stabiliserande stöd för fotleden!
ÄNTLIGEN!!!
Det beställdes idag och med lite tur har jag det på fredag så jag har hela helgen på mig att "lära mig att gå"!
Provade att cykla idag, men det resulterade i ett AJ!
Fredag, fredag, fredag...
Längta, längta, längta...
Vill bli smärtfri i 36:an lagom till sommaren!
Hej, hej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0