Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


SPA?


Beppe har fått SPAbehandling!

Det märks med stor tydlighet att människor och hundar inte har samma uppfattning om vad som är njutbart!
Frisering, nagel/kloklippning, dusch och sen relax... eller nåt!

Beppe syn på det hela:

FRISERING:
Måste var något som den lede fi har övertalat min matte att utsätta mig för!

KLOKLIPPNING:
Åh, herre Guuuuud! Det är förenat med sann och total livsfara!

DUSCH:
Ren (ha, ha) förnedring!

RELAX:
Inte!!! Här ska tokstollas runt och fira att jag äntligen slipper Guantanamobehandlingen!!! JIIHOO!!!



(Jäklar vad jag kämpade med att få honom att ligga still!)





Hej...


Kommentarer
camilla

Tycker inte det minsta synd om Beppe, däremot tycker jag matte ska unna sej en dag på spa, inte för att klippa klor och så, menför att njuta=)

2010-04-12 @ 20:34:56
Pernilla

Fining där!!

/P

2010-04-14 @ 23:07:13
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
sweetmama

Fin fin Beppe har blivit. Skulle behöva stoppa min katt i ett spa också men hon är inte så förtjust i det :o)

2010-04-18 @ 11:59:53
URL: http://sweetmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0