Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Adrenalinpåslag

Mitt adrenalin har tagit med mig till högre höjder idag!

I form av ilska!!!

Såg Rammsteins nya video...

Porr och värsta sortens kvinnoförnedring!
Sånt gör att jag ser RÖTT!
Först blir jag arg, sen upprörd, sen kommer tårar och sen illamåendet och trycket över bröstet...

Det är någons dotter/syster/mamma som "ligger" där!

När sånt kommer förbi i min närhet, känner jag hur jag förvandlas till Lisbet Salander! 
Så Gud hjälpe den som säger att den sett Rammsteins video och LER!!!
Den får en golfklubba som dekorativ halsduk, kanske även pyntad med en yxa i knät som en liten accessoar...
Till att börja med!!!
Missförstå mig rätt nu, det är inget jag SKULLE göra, det är mer känslan av vad jag skulle VILJA göra!!!



Hej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0