Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Söndag

Vaknade tidigt. Halv sju...
Låg kvar, hade bara mysigt. Kurade under täcket.
Längtade...

Gick upp och började fundera på vad jag skulle sysselsätta mig med under dagen...
Jag (hör och häpna) började putsa fönster i vardagsrummet...
Ska få nya lampor av min mamma dit in och då kan det ju vara trevligt med lite rent och snyggt...
Men såååå grymt tråkigt det är. Jag är kort, fönstrena är höga och jag behöver hänga på utsidan för att nå.
Det är inte så att jag är höjdrädd, jag tycker bara att marken nedanför är en smula obehaglig!

Ett fönster är kvar, det värsta, sen ska jag duscha lite blommor och jag har ambitionen att dammsuga idag med...

Vi får väl se hur långt jag kommer idag...
Är ju ledig måndag, tisdag och onsdag...
Men då vill man ju vara ledig ju...

Jag får rassla undan så jag kan vara ledig helt enkelt då...

Kram på Er!


Hej...

Kommentarer
millis

detta sa du inte att du hade gjort............gud så ambitiös du har varit. kram på dig hjärtat

2009-03-16 @ 11:42:03
Åsa

Du skulle lånat mim mamma hon är hel tokig i att putsa fönster, jo verkligen - hon tycker det är kul. Hon brukar tigga och be om hon får putsa mina.

2009-03-17 @ 20:11:35
URL: http://galanthus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0