Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


En helt vanlig dag

Satt här för mig själv och tänkte:

- Nä nu var det längesen jag skrev något...
Men vad ska jag berätta då?

Idag är en sån übertråkig dag bestående av tvättstuga och städ...
Tänkte jag skull vara klar med det innan killarna kommer hem från skolan, för då blir det läxläsning!

Hoppas att det blir Göteborg på fredag... Vill få mitt "ärende" där undanstökat...
Ska berätta mer om det lite senare...

Mår väldigt bra just nu. Förut var det bara grader i helvetet som gjorde att man kände skillnad, men nu mår jag faktiskt mycket bättre än vad jag gjort på väldigt länge.
Ser ljust på framtiden, för nu kan jag se att jag faktiskt har en!
Känner mig lycklig ända in i själen!
Orken har kommit tillbaka.

Och till Er alla trogna läsare, NI ÄR GULD!!!


Ska försöka bli lite bättre på att blogga, det är ju kul!




Förresten, till alla er som inte har läst Potensgivarna...
GÖR DET, SNÄLLA!!!
Jag läste boken med ett oavbrutet leende på läpparna, ja, ibland sprack det upp i rena gapskratt!

Nåväl, det var allt från Dikesgrisen idag!


Hej...


Kommentarer
Åsa

Jag gillade Potensgivarna och även Rapsbaggarna av samma författare. Läste ytterligare en som jag glömt namnet på, den var inte lika bra. Men miljöerna och personerna är ju hennes styrka, helt klart.

2009-03-03 @ 11:33:35
URL: http://wessand.blogg.se/
Åsa

Jodu, nog kunde du bli bättre på att blogga fniss men alt har sin tid (även i helvetet- välkommen tillbaka) Boken har jag läst och visst är den/dom underbara. Nu läser jag Mia Törnblads självbiografi, inte lika underbar. Ha gott!

2009-03-03 @ 17:41:19
URL: http://galanthus.blogg.se/
Pernilla

Det glädjer mej att höra att du mår bra trots tråkig tvätt och städ.

/P

2009-03-04 @ 21:50:38
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Lene

Skönt att du mår bra! Måste ju fixa den där fikan snart! Kram

2009-03-05 @ 21:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0