Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Hej...

Nu är jag vid datorn igen
Har helt enkelt inte haft tid

Nu när jag hittat "sladdjäveln" har jag lagt över lite bilder från vår minisemester

I den här fritidsbyn bodde vi....


Kloten


...i den här stugan...

Stuga 4


...som låg nära den här sjön...

Sjön

...som hade en vedeldad bastu intill strandkanten...

Bastun

...där vi fiskade...

Max och Oskar

...fast det var Oskar som var mest ihärdig med fiskandet...

Oskar i fiskartagen

...och här är resultatet av hans slit!!!

Oskar och fångsten



Hej....


Kommentarer
MaryChamberlain

Härliga bilder!!
Jag kan visst inte vänja mej med att Oskar är en "svartskalle" nu mera...*ler*
Vad är det för ful fisk han fångat?

2008-05-03 @ 10:04:20
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0