Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


JAG VILL SKRATTA!!!!!


Har varit på möte i eftermiddag.

TEAMTRÄFF kallas det mötet.
Den infallar en gång var fjärde måndag och då samlas alla assistenter i team 4 och tar del av information såsom kurser, utbildningar och dialogdagar!
Info från ledningsgruppen, samverkan mm.
Samt andra spörsmål som behöver ventileras...

Just denna gången bjöd omsorgsnämnden oss på smörgåstårta.
Det var för att dom uppskattade informationsdagen om handikappomsorgen så himla mycket!!!
Måste säga att det var en fin gest!

Det ger en lite extra energi till att fortsätta att göra ett bra jobb.

( By the way, den LUKTADE supergott)

Måste bara tala om att jag har helt fantastiska arbetskamrater!
Men Gud vilka pärlor dom är!
Alla på sitt sätt!
.... och dom roliga!
Riktigt roliga!
Och jag vill skratta med dom och åt dom!

Den äckliga konsistensen på mat jag numera suger i mig går väl an att hantera, men det som är riktigt tokknäckande är att jag inte kan/får skratta!
Jag har så sanslöst kul på mitt jobb, även om det stundtals känns övermäktigt svårt och tungt, så känner man, åtminstone jag, att det är med glädje jag går till mitt jobb!

Fast jag har en liten tung livssituation just nu, så känner jag mig genuint positiv och trygg!
Och det beror nog på att det faktiskt ligger hårt arbete bakom. Att ha möjlighet att bygga sitt liv på stadig grund kräver mycket arbete och hårt slit, men nu belönas vi för att vi kämpat så hårt!!!
Heja oss!

Och heja alla våra vänner som berikar vårt liv!!!
Ni är magiska!
Heja ALLA oss!

VI TILLSAMMANS ÄR MAGISKA!

Älskar ER...


Hej...



Kommentarer
Anonym

Kul med ny besökare på min blogg, nu har jag tittat in hos dig- återkommer gärna!
Åsa

2008-03-10 @ 21:39:48
URL: http://www.galanthus.blogg.se
Elizabeth

Du behöver inte vara orolig Linda! Du skrattar snart ikapp dig när käken är bra. Vi är många som skall se till det...Fast vanligtvis behöver du ju ingen hjälp till det!! Älskar dig med!! Elizabeth

2008-03-10 @ 22:19:59
MaryChamberlain

Förstår dej verkligen! Att inte få gapskratta en gång om dagen... minst!
Fast det kommer du att ta igen när du kan!!
Härligt att vara magiska ihop!! :)

2008-03-11 @ 16:46:55
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0