Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


FÖRKYLD

Jag blev förkyld!

Typiskt!

Bihålorna värker och talar minsann sitt tydliga språk.

Vad dom säger?

Jo, dom talar om, rätt så vulgärt faktiskt, var dom sitter och vad dom är fyllda med!

Äckligt!

Men jag ska se positivt på detta!
Den här virusattacken kanske gjorde så att min käke började göra mer ont...
Samt att det är tur att jag blir sjuk nu och inte när våren kommer med värmen!

Hi, hi.. Nu kom jag att tänka på en sak..
När mammakero läser detta så fylls hon av oro.
Varför?
Jo, hon om någon vet att jag har EXTREMT svårt att inse att jag är sjuk.
Jag MÅSTE bara göra en himla massa saker innan jag kan lägga mig och låta kroppen jobbba bort det sjuka!
Men jag har bättrat mig... Lite...

Nä, nu ska jag inte snora ner tangentbordet mer...

Hej....


Kommentarer
Åsa

Då också! det är så jobbigt att man alltid måste fixa och vara "färdig" innan man kan bli sjuk, sätta sig, är jag hemma en dag så måste sängen vara bäddad , disken diskad innan jag kan sätta igång med det jag ska göra och ibland ingenting. Inte lätt att koppla av. Krya på dig!

2008-03-25 @ 19:27:34
URL: http://www.galanthus.blogg.se
Pernilla

Stackare, krya på dej!
/P

2008-03-26 @ 20:02:30
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0