Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Sol, glädje och lite bryderier...

JA!

Två regnbågslax har vi fått upp idag...
Oskar hade en jättegädda på, men ivern blev för stor och hörseln försvann.
Mina instruktioner gick inte fram till sonens öron så gäddan tog sats och ryckte åt sig draget och slet av linan...
Men vi är oerhört glada åt en fantastisk dag...

Vi har varit inne i Kopparberg och kollat lite...
Dom har en helt fantastiskt vacker kyrka, en av dom vackraste jag sett, någonsin...
Men sen?!
Finns det någon som kan tala om för mig vad man GÖR  i Kopparberg?!!

Det enda vi har sett är kvinnor i urtvättade t-shirtar, bylsiga fleecejackor, megastora, noppriga mjukisbyxor rastandes stor schäferhundar...

Misstänker att detta inte är allt Kopparberg har att erbjuda...

Men frågan kvarstår!!!
VAD GÖR MAN I KOPPARBERG?
...om man inte jobbar på bryggeriet?


Hej...



Kommentarer
Pernilla

Kul med fiske, men jag tycker så himla synd om fisken när man väl får den på kroken. Vet att jag är fånig men så är det.
/P

2008-04-25 @ 19:09:26
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
sweetmama

Ha ha ....

Man gör ingenting i kopparberg.
Annat än trallar på kopparbergsvisan då. Kommer du ihåg.
Fånt ja en körv så höpper ja i älva.....i köppebe

2008-04-26 @ 21:41:52
URL: http://www.sweetmama.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0