Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


I´m back!!!

Hej!

Nu är jag tillbaka på bloggen igen!
Har ju jobbat hela helgen, men hörni... Vilket underbart väder!

Visst blir allting lättare bara solen börja värma lite, fast det är ju klart, man upptäcker, eller nja, man får sig en otrevlig överraskning när man inser att fönsterrutorna är helt igengleggade med allsköns skit!!!
Jag blundar och går ut så har jag löst det problemet!!!
HAHAHAHAHAHAHAHA!

Visst är det märkligt hur tiden bara kan försvinna?!
Jag hade en förhoppning om att ta det lugnt idag och imorgon. På onsdag åker vi iväg och fiskar...
Men jag inser att min tidplanering har inte ens har en chans att gå ihop.
Hör här:
Jag slutade 8 i morse.
Hem.
Pussa på Donald lite.
In i duschen
Ut ur duschen (tänk om jag hade glömt det!)
På med kläder
Iväg till jobbet på möte
Sen samtal med näringsterpeuten (jag och hon ska "aktivera" våra kollegor)
Hemma igen strax efter 12
Äta lite
Blogga lite
Åka till mamma och fika

Så långt är det lugnt...

Men hur ska jag hinna:
packa
plocka ur köket (det ska tapetseras om när vi är bortresta)
Plus allt vardagliga man gör, laga mat diska osv
Jag sitter ju i möte nästan hela dagen i morgon!
Det är ju lugnt tänker ni, men jag har ju jobbat i natt och jag är faktiskt JÄTTETRÖTT!!!
Och jag vill inte belasta Donald  nu när han har varit dålig och har precis börjat hämta sig. Han behöver all vila han kan få!

Hmmm....

Om jag skulle transformera mig till SUPERKVINNAN!

Hon som kan få barnen att le när dom städar och mannen att sluta titta på sport frivilligt
Hon som alltid får tiden att räcka till
Hon som aldrig blir trött och irriterad
Hon som alltid får andra att le
Hon som alla vill vara men ingen törs jämföra sig med

HON ska jag banne vara i TVÅ dagar!!!
Sen kan jag återgå till mig själv

Hej...

Kommentarer
åsa

När du vet hur man gör sig till den där superkvinnan kan du väl höra av dig till mig och berätta hur du gjorde.

2008-04-21 @ 15:11:51
URL: http://www.galanthus.blogg.se
Pernilla

Ja, jag håller med Åsa, hör av dej till mej också.
/P

2008-04-21 @ 20:47:12
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
sweetmama

Ska försöka skicka dig lite krafter ;o)
Om jag bara kunde sånt där hokus pokus.....
Men även om du verkar ha mycket för dig så verkar du ha humöret i behåll och det är värt mycket när man kan skojja lite. Även ironiskt.....hi hi

Vad har hänt med din header? Tänkte lägga in den som länk till min sida men nu var det alldeles grått där uppe.
Kram kram

2008-04-21 @ 21:01:05
URL: http://www.sweetmama.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0