Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Ett avslutat arbetspass

Ibland så undrar man hur man orkar?
16:15 började jag jobba i går
Kom hem 17:30 idag!

Men det har varit ett apkul arbetspass
Det måste jag säga!




Fick höra något kul i dag...
 
Check this out:

6B på Källeskolan ska åka till Liseberg i slutat på maj.
Min son Johannes går i den klassen
Elizabeths son Douglas går i den klassen
Birgittas son Andreas går i den klassen

Jag, Elizabeth och Birgitta ska följa med på den resan, samt Anna och Anders (två andra föräldrar)

Jag och Elizabeth kan konsten att typ flippa ut i någon sorts form av märklig barnslighet....
Våra söner är vana vid våra "psykbryt" och börjar så smått uppskatta vår besynnerliga humor!

Andreas är tycker inte att det är sååå kul att just hans MAMMA ska med på klassresan.

Då säger Douglas trösterikt till sin vän:
Varför vill du inte att din mamma ska med?
Hon är ju åtminstone NORMAL!!!


Ha, ha, ha!

Jäkla goa ungar!
Älskar dom!


Hej...

Kommentarer
soffie

* fniss*
Ungar ä ju bara för goa och ärliga!
Kul med bra jobbpass!
Nu ska jag packa!!
Må så gott

2008-04-03 @ 19:02:21
URL: http://www.soffie69.blogg.se
åsa

Då blev det väl lite komp :)

2008-04-03 @ 19:09:06
URL: http://www.galanthus.blogg.se
MaryChamberlain

HAHAHAHA!!! Ack vad rätt han hade!! ;)
Din nästa insats för mänskligheten är sängen eller soffan nu va?!
Kram på dej din arbetsnarkoman!!

2008-04-03 @ 19:29:14
URL: http://mammakero.blogg.se
Elizabeth

De skall vara tacksamma att de har oss till mammor!!!

2008-04-03 @ 22:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0