Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Olika syn på samma ting

Hej...
Jag har så smått börja planera min nästa tatuering.
Ideérna fladdrar omkring...
Därför behöver dom få mogna och landa på papper, INNAN dom fastnar på huden.
Nu vet jag vad ska gaddas in.
Jag ger mig ut på internet och letar bilder på något liknande som finns i mitt huvud!
Hittar en hel del.
Jag skriver ut dom lägger dom på bordet, tittar på dom, och känner hur jag närmar mig en färdig produkt att krafsa ner på papper.
Då slänger Peter en blick på bilderna och säger:
-Det ser ju ut som psoriasis eller svår acne!!!
Jag tittar på honom för att se om han verkligen menar allvar.
Och det gör han!
Jag har dock bestämt mig för att det inte alls är något fel på varken psoriasis eller svår acne!
Det är till och med vackert!
Hej, hej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0