Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Minaolikajag!

Hej...
Den senaste veckan har jag varit förjäkla tråkig!
Hostig och halt!
Känner mig lite bättre nu faktiskt!
Var ute en sväng på schtaaan.
Och där mötte jag Nevnarien, Aredhel och MammaKero.
Men bara som snabbast. Och på avstånd! Vill ju inte smitta ner dom!
Men alltid lika roligt att se dom!
Tänkte bjuda Er på några av mina olika jag!
Dock har jag ingen "rockerbild" på mig...
Märkligt!
Först var jag mörkhårig! (Ser galen ut, gör jag allt som oftast)
Sen blev jag blondin, med en touch av ROSA!
Grånett har jag varit åsså!
Sen blev jag mörk igen. (Skit att dom blå slingorna inte syns så bra)
Nu faller sig det mesta naturligt!
Hej, hej...

Kommentarer
sweetmama

Vad modig du är som byter hårfärg och varierar dig så.

För min del är det mest hårlängden som varit olika ett tag slingade jag mig nästan blond men brunt är nog det jag passar bäst i.



Jag förstår att du måste känna dig uttråkad nu bruten fot och all snö ställer ju till det när du ska ta dig ut.



Hoppas du blir bra snart!

2011-01-08 @ 10:43:13
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Linda.

Supersnyggt med det gråa tycker jag!!!!

2011-01-08 @ 13:57:46
URL: http://www.smastadsprinsessan.se/
mammakero

Kul att ses även om det var i flygande fläng!

Jag tycker du är snyggast mörkhårig, så dina vackra ögon får lysa!

2011-01-09 @ 13:52:53
URL: http://mammakero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0