Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Uppdatering

Hej...
Nu vare längesen jag var här!
Har varit inne i en funderarfas!
1. Vad vill jag göra?
2. Hur vill jag ha det?
3. Och varför?
Vad jag kommit fram till?
1. Vet inte
2. Vet inte
3. ja, den frågan löste ju sig själv på något vis.

Nja, det är väl inte riktigt hela sanningen men jag har så mycket som ligger och väntar på att få en mening!
Så eftersom jag inte kan få någon riktig struktur på "livet" gick jag och spontanköpte mig ett akvarium!
Jo då!
Nu står det till sig...
Vattnet ska avkloreras och neutraliseras och sen skulle det i något medel som gjorde vattnet till en mer gynnsam miljö för mina nya inneboenden!
På fredag hämtar vi hem våra nya vänner!

Snart ska vi få en diskmaskin installerad!
Gissa om den är efterlängtad?!
Tror den kommer i rättan tid, för jag börjar bli mer och mer övertygad om att en dag så kommer jag att diska ihjäl mig!

Nya köksbordet och stolarna kom igår!
Blev kalasnöjd med dom!
(Taskig kvallitutta på bilden, men jag tror nog att ni kan ana hur det ser ut ändå)
Ja, men vi säger väl så då...
Hej, hej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0