Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Ingenting!

Hej!
Dåligt med bloggande, men jag finner inget att skriva om.
Ibland är det bara tråkigt.
Kämpar som en galen gnu för att hitta glädjeämnen.
För senaste månaden har verkligen varit vedervärdig...
Jag avslutar och börjar året med influensa, som kryddas av en lunginflammation.
Foten värkte sönder min lilla glädje jag hade kvar...
Nu har jag ÄNTLIGEN blivit frisk, ja, sånär som på lite kvarvarande hosta.
Då blir lilleman kanondålig!
Influensa han med!
Men foten är bättre...
Jag blir bara mer och mer lik min far!
Tjurigare och truligare...
Hoppas det är en svacka bara...
Känner mig totalt dränerad på energi och kraft!
Det är så olikt mig att känna så.
Gillar't icke!
Sen tror jag att jag är jädrigt bra på att maska formen.
Men jag kan inte gå omkring och gnälla hela tiden! Jag funkar inte så!
Tror att en stor bov i dramat är att jag inte träffar så mycket folk längre.
Att få vara en del i en social samvaro är en stor energikälla för mig.
Har märkt att det oftast är jag som hör av mig till folk och fä, och när jag inte gör det är det TYST!
Har jag blivit så obehaglig?
Har jag blivit SÅ trulig?
Så, nu är gnällstunden över!
Nu ska vovvisarna ut och sen blir det natti, natti för mig!
Hej, hej...

Kommentarer
Åsa

Man måste få gnälla ibland. Och man måste få grotta ner sig ibland.

Fast jättetrist att du tycker att det bara är du som hör av dig till folk. Sånt är inte kul.

2011-02-09 @ 14:05:52
URL: http://wessand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0