Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Söndag...

Det är grått ute...
å ruggigt!
Själv är jag inne.
Mysigt, men jag längta uuuut!
Att gå på kryckor bland hala löv är dock inget jag tänker utsätta mig för!
Har snubblat klart nu.
Har skrivit matsedel för två veckor och snart ska jag åka och handla så "allt" finns hemma.
Men ni vet väl hur det är...
Alltid är det något som man saknar!
Köpte en jättebra kokbok på Bokmässan...
Öhh... Jag är ju kokboksfanatiker! Klart jag köper böcker om mat!
Men den här har liksom "ALLT"
Och visst, det är ju
Allt Om Mat's Stora Kokbok!
Jag har en "HusGud" när det gäller kokekonsten...
På väggen i köket finner man det här:
Matprat!
Då blir man hungriiiiiig!
JÄTTEHUNGRIG!
Måste äta, NU!
Såååå, jag säger:
Hej, hej....

Kommentarer
mammakero

Makens älskling som du vet! Här hemma finns inget altare i hemmets hjärta tillägnat honom, vilket är tur! Kan bara inte med den mannen... Vilket du oxå vet!

Fint i alla fall trots den människan...

2010-10-24 @ 20:26:30
URL: http://mammakero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0