Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Rörelse

Hej...
Idag har jag varit hos sjukgymnasten.
Ja, vad ska man säga...
Jag har en så pass ovanlig fotskada att ingen utav dom har sett något liknande.
Varför kan jag inte ens skada mig normalt och lagomt?!
Varför kan jag inte göra något överhuvudtaget normalt och lagomt?!
Fick ett litet rörelseschema och sen har jag fått ny smärtlindring i form av TENS.
Jo, jag har klippt mig också...
Kanske inte så kul för Er att veta, men det är ju vad jag har gjort idag... på det stora hela!
Nu ska jag värma mig lite glögg, chili och chokladsmak tror jag minsann att det var..
En och annan pepparkaka kan slinka ner...

Hej, hej...


Kommentarer
Britta Bloggar

Åh men det är väl kul att vara unik?!

2010-11-24 @ 20:45:30
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0