Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Konsten att bara vara

Hur gör man?
Varje dag är det ju ALLTID en massa saker som behöver bli gjorda..
Idag har jag i alla fall försökt ta det lugnt...
Antar att det är ensamma mammans lott i livet!
Kollade igenom mina tidigare inlägg.
Men hör ni!
Vilken gnällspik och dysterkvistare är det som har skrivit allt detta?!
Det händer ju egentligen jädrigt mycket roligt i mitt liv, och som nybliven (ja, nåja, han är dryga halvåret) hundägare kretsar ju mycket kring honom...
Och med risk för att detta skulle bli en Beppeblogg, så har jag medvetet avstått från att skriva om honom...
I morgon blir det jobb, och då blir det Rullstolsdans!
Alltså, det är så himla kuuuul!
Och till veckan är jag ganska mycket ledig också, det är fint!
Men nu närmast, sen stunds vila i soffan och sen lite pyssel innan jag får besök av mina vänner L och B! Här ska snackas, skrattas och fikas! Tjo!
Hej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0