Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Födelsedag!

Idag fyller han år igen, lilleman...
12 härliga år!
Nästa år har jag två tonårsgrabbar hemma!
Jag som tycker att jag nyss lämnat tonåren bakom mig...
Vi har haft en lugn dag...
Jag har sovit mycket.
Det fina vädret känns tryckande i mitt huvud och jag vet inte varför.
Brukar ju gilla sol och värme, men nu är det som om jag inte riktigt orkar med...
Märkligt!
Kan vara att jag haft mycket omkring mig nu också... Och sovit dåligt...

Skrattar åt min son, födelsedagsbarnet...
Han ska få en till present i form av 60000 sms...
Men jag har sagt att han ska få en present senare i kväll.'Kan säga att han har tjatat!
När vi sitter i soffan och myser, lägger han av en surfis, och jag säger:
-Jaha, där försvann presenten!
Han spärrar upp ögonen, kanske med en gnutta förtvivlan i blicken, och utbrister:
-VA?! Får jag ingen present för att jag FES....
Ha, ha...
Får sluta blogga nu så han får presenten och så solen kan skina över Dikesgrisens hem igen!
Hej...

Kommentarer
sweetmama

Tonårsperioden pågår länge eller hur :o)

Kul present till sonen !

Jag är också tung i huvudet tror det beror på lågtrycket som är på väg in och att man inte riktigt vant sig vid värmen.

Ha en fin kväll

2010-05-22 @ 22:12:11
URL: http://sweetmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0