Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Sovasovasova... Går inte :(

Det är sen kväll och jag borde egentligen sova...
Men det är något som håller mig vaken.
Jag är superduper trött, men ändå...

Har varit hos tandläkaren idag...
Känslan var mest ett stort AJ!

Nu är känslan mest AJ SOM FAN!

Men, men... Det mesta är nu tillpiffat i truten på mig, men jag ska ändå tillbaka på fredag em.
Måste tydligen ha en hård bettskena. Biter ihop tänderna som en galen gnu om nätterna... Är precis exakt hur slut som helst på morgon, och ofta med en illa huvudvärk. Så därför ska jag ha en bettskena... För att avlasta liksom.


Nä, vad sägs om några timmars sömn?
I morgon (fredag) är det frissan som gäller!!!
Sååå härligt det ska bli! Och då behöver man ju vara utvilad! Eller hur?!



Hej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0