Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Ditt och datt och jul!

Hej...
Jaha, nu sitter jag här och har en dag av ingenting.
Så underbart!
Städa gjorde jag igår och julen är bortplockad. Ja, sånär som på någon julgardin här och där!

Tittar på mig själv och småfnissar.
Detta skulle vara något för modebloggarna att sätta tänderna i. Uj, uj, uj...
Ovackert är väl ordet som jag letar efter.

Nåväl, julen har passerat i en rasande fart.
Den firades hos mina svärföräldrar i Kristinehamn.
Eller firades, jag tyckte nog mest att vi bara åt! Och åt!

Min svägerska tog med sitt Wii så mina barn slapp att ha långtråkigt mellan vi åt.
Åh, det var ett genidrag!
Tack!
Sen spelade killarna Mario med Susanne och Thomas (svägerska och svåger, men det kanske Ni redan listat ut)...
I lilla soffan satt Oskar och Susanne!
Båda var maximalt koncentrerade, ja, det må jag säga!
I andra soffan, Mariokungen Thomas och i fåtöljen bredvid Johannes
Min jul var så mysig...
Men jag måste lova mig själv till nästa jul att inte ÄTA så mycket! Ha, ha...
Hej, hej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0