Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Vetenskaplig test

3 tjejer träffas, en gift, en förlovad och en singel.

Dom bestämmer sig för att tekniskt pröva hur man bäst förför en man.

De ska alla ta på sig en body i svart läder, ha högklackade skor och ha välmålade förföriska ögon.

I den utstyrseln ska dom sen möta sina män!

Resultat:

Singeln berättar:
När min dejt öppnade dörren, skrek han vilt och vi älskade 4 gånger direkt på golvet!

Den förlovade berättar:
Han blev tokig av lycka, kysste mig överallt och vi älksade 2 gånger på rad!

Den gifta berättar:
Min gubbe kom hem, slängde sig i soffan, greppade fjärrkontollen till TV:n och sa:
- Hörrö BATMAN, vad blir det till middag?



Hej...


Kommentarer
Åsa

hehe, inte snällt men kul. =)

2008-09-18 @ 17:01:14
URL: http://wessand.blogg.se/
© K A T T A

Haha, nu har du livat upp min tillvaro :D

2008-10-07 @ 12:21:38
URL: http://fakkors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0