Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


TYYYYYPISKT

Jag har jobbat lite för mycket och måste därför ta ut ledigt.
Eftersom jag jag bara kan vara helledig på helger så vill jag ju vara det.

Så, nu till det prekära...
Jag skulle gått på 15:30 på fredag och slutat 8 på lördag morgon. Då blev jag ledig. Men jag ska jobba på söndag mellan 7:45 och 15:45...
Har nu jagat runt för att kolla om det finns någon som kan jobba det passet, för jag behöver verkligen vara ledig...
Hittar ingen...

Vad händer då?!

Jo, jag vaknar upp idag och är precis genomförkyld...
Lite pinsamt om man nu skulle vara så himla dålig så man inte orkar till jobbet på söndag, när alla vet att man ville vara ledig!!!
Så hej och hå...
Honungsvatten, Ipren, Alvedon och en lite naturläkemedel så ska man nog kunna repa sig inom kort!!!

Hej...






Vet ni?!

Jag blev ledig.
Underbara Suzanne jobbar!!!


Hej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0