Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Dikesgrisen

Det är många som undrar varifrån jag fått namnet Dikesgrisen.
Jag hade en gång en Golden Retriver som hade/har en extrem förkärlek till diken som, ja vad vad ska jag säga, inte luktade hallontårta!
När hon dessutom fällt ohyggliga mängder päls, syntes hennes skära hud igenom, och då såg hon ut som en gris...

Jag var tvungen att omplacera henne då ett av Donalds barn blev pälsdjusallergiker...

Hon var och hälsade på mig i dag!

Söta underbara Vega!























Hej...

Kommentarer
Pernilla

Jasså det är där ifrån namnet kommer. Olyckligt och lyckligt att behöva placera om hunden. Men du vet antagligen att hon har det bra och det är ju det som räknas.

Kallar min egen hund Grisen för att han låter som en gris, öff.

/P

2008-09-22 @ 11:22:32
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
lena

Kikade in här.Vilken söt vovve,jag har en labrador.Ha det fint, kram lena.

2008-09-22 @ 19:43:01
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0