Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Ta spjärn från botten

I dag har jag varit hos psykiatrisköterskan och pratat för första gången...

Kom hem, trött...
Helt slut ligger närmare sanningen...

Inser att jag har en del att bita i...
Ett stort arbete med mig själv har påbörjats, måste bryta isär mina känslor mer, fan, det kommer att göra ont, men jag måste igenom detta.
Ta spjärn från botten, kicka till, för att sen nå ytan igen...

Då vill jag gärna bara vara, där jag är, i den känslan, oavsett vilken den än må vara...

Tror att Ni kan förstå mig när ni lyssnar på en av mina "gråtlåtar"




Hej...

Kommentarer
Åsa

Den låten är jättebra. Hoppas du känner att du mäktar med arbetet. Det går ju inte att komma undan. Ta ett steg i taget.

kram

2008-11-17 @ 15:49:00
URL: http://wessand.blogg.se/
Pernilla

Jag tror inte att man ska koncentrera sig så mycket på att analysera. Utan bara låta det passera med tankar och så. Det kommer en dag när man upptäcker att man fattar eller ändrat på saker.

Låter flummigt, ja, jag vet.

/P

2008-11-17 @ 21:41:10
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0