Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Utmanad av Anna-Carin

1. När gick du upp idag?
06:02 vaknade jag av katter som slogs så håtrtussarna yrde

2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter

3. Senaste filmen du såg på bio?
Arn

4. Favorit TV?
Hmmm, en riktigt svår fråga... House, bara därför han och jag har samma sjuka, råa humor!

5. Vad åt du till frukost?
Kaffe, smörgås... Första frukosten, Sovit natt på jobbet, så det fick duga...
Yoghurt, rågfras, mera kaffe och en grov fralla med übergod cheddarost på

6.Vad är ditt andra namn?
Maria

7.Din favorit mat?
JÖSSES! Jag äter ju praktiskt taget allt med glupande aptit... Men sushi är kittlande gott!

8. Vilken mat gillar du inte?
Kommer inte på något, såhär i rödaste rappet

9. Vilken är din favorit - CD för tillfället?
Björn Rosenströms Vad får jag allt ifrån?
(Ligger i hårdträning för att kunna de flesta låtar hjälpligt på Johannes klassresa till Liseberg)

10. Vilken bil kör du?
Har inget körkort, men äger och övningskör en Skoda Fabia

11.Vilken är din favorit macka?
Tunnbrödrulle med en massa guckamojs i

12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?
Fördömande människor.
Egoism, men bara när andra blir drabbade av den...
Falskhet!

13 Vilka är dina favoritkläder?
Tunikor och tights

14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?
Ishotellet i Jukkasjärvi!!! Helt klart!

15.Favoritklädmärke?
Har inget

16. Var vill du dra dig tillbaka?
I min blommiga fåtölj, med öronproppar i öronen, ett glas vin på pallen intill och en vansinnigt bra bok i mitt knä!

17. Favorit tid på dagen?
Vaknar till liv någon gång efter 14:00 så på den frågan svarar jag EFTERMIDDAGAR!

18. Var är du född?
Universitets sjukhuset i Umeå

19. Vilken är din favoritsport att se på?
Trav, ishockey, speedway...
 
20. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
Oj, ingen aning...

21. Vem tror du skickar tillbaks först?
Ingen aning

22. Coca Cola eller Pepsi? 
CocaCola

23.Fotboll eller ishockey ?
 Ishockey

24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
LÄTT! Nattuggla!

25.Pedikyr eller manikyr?
Manikyr

26. Några spännande nyheter att berätta för oss?
27 juni åker jag till Thailand i två veckor för att jobba. Sen har jag köpt ett nytt fiskespö idag som är jättefiiiint!

27. Vad ville du bli när du var liten? 
Håll i er: RIDRYTTARE. Jag har ingen aning om vad en sån gör, men det ville jag bli :)

28. Bästa barndomsminnet?
Smultronbacken hos mormor

29.Varit i Afrika?
Nej

30. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Japp

31. Varit med om en bilolycka?
Ja. Och flygolycka!!!

32. Favoritdag i veckan?
Alla dagar har sin charm, utom tisdagar! Har ALDRIG gillat dom. Varför?! Inte en blekaste aning

33. Favoritblommor?
Rosor! Och Linnea! Så lite och så underbar!

34 Favorit - snabbmatsrestaurant?
MAX of course

35.Äger du en cykel ?
Japp...

36. Vem fick du senaste mailet från?
www.innebandybutiken.se

37. Vilken affär skulle du vilja utöka ditt kreditkort?
IKEA, men inser att jag skulle bli bankrutt då *ler*

38. Läggdags?
Mellan 21:30 och 23:30

39.Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?
Alla är spännande och unika.

40. Senaste personen du delade en middag med?
Min brukare som jag jobbar hos...

41. Vad sysslar du med just nu?
Svara på en ohyggligt massa kul frågor!

42. Favoritfärg?
ROSA!!!

43 Hur många tatueringar ?
Ingen

44. Hur många sänder du det här mailet till?
Ingen aning!

Och jag utmanar:
www.amandalivh.blogg.se


www.sweetmama.blogg.se


www.wessand.blogg.se



Hej...


Kommentarer
Livhan

Spännande. :)

Ska göras med en gång.

2008-05-19 @ 21:26:39
Livhan

Flygolycka? :S

Haha för mig är det tvärtom angående tisdagar.

2008-05-19 @ 22:22:24
URL: http://amandalivh.blogg.se/
sweetmama

Hej hej



Jag har redan blivit utmanad som du ju såg. Roligt att läsa dina svar



Kram kram

2008-05-20 @ 08:35:10
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Lilla Jag

Kul läsning vännen! Tack!

2008-05-20 @ 17:12:46
URL: http://mammakero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0