Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


En torsdag... (tror jag)

Visst är det knepigt...
Man har varit vaken hela dagen, jobbat, kommit hem, duschat, lagat mat, druckit kaffe tillsammans med grannen som kom ner, slappnat av, satt sig vid datorn och ska skriva något...

Blankt i hela hjärnan...

Vad ska jag roa (eller möjligtvis oroa) mina goa bloggläsare med?
Men något måste väl ha hänt som man kan dela med sig av?

Kommer inte på nått!

Torsdagen jag aldrig la på minnet, kommer denna dagen att bli...

Jag sitter ganska skönt i kontorsstolen och har en glasspinne i mungipan...

Vet ni, nu kom jag på nåt!

Jag ska kolla resor!
Jag och maken ska ut resa!
Rekreationsresa!
Han har fått pengar till en resa från Cancer- och Trafikskadades Riksförbund.
Tack alla NI som stöttat detta!
Om NI bara visste hur skönt det känns att få möjlighet till detta!!!
Tack!

Nu ska jag stötta min man. Djurgården ligger under med 1-0 i första perioden...
Stackar'n....  ;)

Hej...




Kommentarer
Åsa

Att börja surfa bland alla resor är så roligt men jag blir sjuk av det. Vill, vill, vill men det är så dyrt att vilja så mycket.
Själv längtar jag till Samos som vi ska till i juni månad en vecka.
Så var det där med London, vill.... så kanske till våren.

2008-03-13 @ 20:50:36
URL: http://www.galanthus.blogg.se
Åsa

Helt okej med många inlägg :) kan vara bra med samma inlägg många gånger, är lite trög på kvällen hi hi hi.

2008-03-13 @ 21:21:31
URL: http://www.galanthus.blogg.se
soffie

guu va bra det lät med en sån resa ,att planera för resan är ju halva nöjet,vart har ni tänkt er?Till nåt varmt land eller en storstad!
Hoppas du får en härlig kväll!

2008-03-13 @ 21:31:29
URL: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0