Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Det bor en martyr i mig

Fick feber sent i går kväll. Hög feber...
Pendlade mellan 40 och 41 grader...

Senare på förmiddagen i dag så kände jag att jag började må bättre
Inte så hög feber, typ runt 38...

Rätt var det var hör jag försiktiga knackningar på dörren.
Hanna och Marie!
Dom hade med sig fika!
Bakelsen var supergod, men jag kunde bara äta halva :(

Dom var här en stund och vi bara var...

Sen när dom gått tänkte jag att nu ska jag vila lite, men det är då som om det är självaste djävulen flyger i mig!
Mitt resonemang:
Nu när jag ändå mår såhär dåligt, så kan jag ta och plocka bort Donalds kläder...
Jag kan ju inte må sämre än jag gör nu...

Varför ska jag ALLTID hitta på en massa saker när jag inte är frisk?!
VA?!

Det här SÅÅÅ typiskt mig...

Febertoppen kommer nog av att jag för första gången sen Barna Hedenhös tid, SLAPPNAR AV!

Så nu hoppas jag att jag kommer att kunna känna lite "gott" sen...

Hej...

Kommentarer
Åsa

ja, vi människor är så korkade ibland. varför alla dessa måsten. Unna dig att vara sjuk. Det är säkert kroppens sätt att säga ifrån att nu är det dags att vila. jag får ofta lite feber när jag behöver vila och sova och sen är jag frisk. Sova är den bästa medicinen. Jag lovar dina måsten finns kvar när du blir frisk. Krya på dig vännen!

2008-07-20 @ 21:00:32
URL: http://galanthus.blogg.se/
Anna-Carin

Hej på dig! jag hoppas attdu mår bättre idag.Du är en stark kvinna,som orkar det jag inte skulle fixa.

Glöm inte att bara vara lite oftare.

kram på dig /Anna-Carin

2008-07-21 @ 08:09:02
URL: http://www.anna-carin-fibromy.blogspot.com
Pernilla

Hoppas du kommit på benen igen.

Svar: Sommarland, antar att du menar Skara?

Nej, där har vi inte varit men det kanske man ska tänka på till nästa år. Åttaåringen är inte så mycket för karuseller så hon får bli lite större och tuffare först. Tonåringen får vi inte med oss. Hon vägrar! Så hon får vara hemma och jobba.

/P

2008-07-21 @ 11:30:18
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Åsa

Tack för ditt mycket tänkvärda svar. Det är delvis din blogg som fått mina tankar att snurra. Detta inte menat negativt utan snarare, precis som du skrev, att ta vara på det man har medan man har det.

Stor kram!

2008-07-21 @ 11:42:32
URL: http://wessand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0