Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Hej och hallå!

Hej...
Jag som hade planerat en delikat trerätters till min familj!
Vad händer?
Jamen, jag går ju och blir sjuk!
KANONDÅLIG till på köpet.
I nästan 2 dygn har jag legat i sängen.
Totalt utslagen!
Skyhög feber, ont i halsen, öronvärk och nu börjar näsan rinna lite smått!
Inatt sov jag dåligt också.
Frossa och en högeffektiv snarkare var det som störde mig.
Nu idag då?
Jo, Peter gick i däck han med.
Vid femtiden välte jag ur sängen, jag misstänker att det är jag som är minst sjuk nu!
Började laga mat, och helt plötsligt känner jag bara hur orken bara rinner ifrån mig.
Nu gör Oskar salladen och Johannes fick överta köttet i stekpannan!
Så, här sitter jag, hängig, och kan inget annat!
Så...
Gott nytt år till Er alla!
Hej, hej...

Kommentarer
sweetmama

men vad tråkigt att inleda nya året med att vara sjuk!

Hoppas ni kryar på er snart!

God fortsättning

2011-01-01 @ 13:20:21
URL: http://sweetmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0