Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Uppdatering

Hej!

Tänkte meddela att jag lever!
Det är lite långt mellan inläggen på bloggen just nu...

Ja, här går livet vidare
 
I förrgår var jag hos Elizabet och John och fick mig mat och vin
En rysligt trevlig kväll
Ni är urgulliga!

Igår var jag i Hova på Riddarveckan
Härligt väder, underbara människor och ett bra Tornerspel

Tack Eleonora och Jörgen för att ni tog med mig och Oskar

Nu satte jag mig vid datorn och njuter av att vara själv lite
Alice Cooper sjunger Poison för mig på en rätt så avskräckande hög volym
Trevligt!!!

Ska dra en vända med dammsugaren snart och sen en sanering i duschen.
Är barnfri nu och fram till????
Vet inte vilken dag killarna kommer tillbaka till mig
En hel vecka i alla fall för mig själv!
Då ska jag bara vila, gå promenader, kolla till Linas marsvin, läsa böcker...
Kanske något glas vin...
Eller inte...
Kollade förrådet  i skrivande stund och det var väldigt vad tomt det var på vin...

Nåja, i kväll kommer mina vänner hit och käkar pizza med mig, sen ska vi gå tvärs över gata ner till Stadt...
Björn Rosenström är där...
Det du Kristoffer, det är MYCKET bättre än det där du hotade med att åka och lyssna på när vi var hos er sist!
 Du får inte skrämmas så!!! :)


Oj, oj, oj...
Klockan är redan halv 5...
Så jag inser att jag måste sätta fart på fläsket och plocka undan det sista efter Oskar, Splitterbomben!
Att ett barn på så kort tid kan få en lägenhet att klassas som katastrofområde!
Man är ju lite rädd att FN ska flyga in hjälp ju!!!
Nå,  han är söt och rar OCKSÅ!!!
Johannes har varit gullig och städat sitt rum idag och hjälp mig med disken.
UTAN att jag bett  om hjälp.
Än finns det hopp!
GULLUNGAR!!!



Vi hörs!


Hej..


Kommentarer
soffie

härligt att höra från dej,

å va roligt å kolla in Björn Rosenström han kan allt få till kluriga texter.

Må så gott

2008-07-11 @ 19:15:27
URL: http://soffie69.blogg.se/
Anna-Carin:s kafferep

Hej! skönt att läsa att ditt liv går vidare.Om du vill får du kika in till mig och kika på foton från Mallorca.

Kraaaam på dig //Anna-Carin

2008-07-11 @ 19:20:51
URL: http://www.anna-carin-fibromy.blogspot.com
Pernilla

Jag har tänkt så mycket på Er och hur Ni har det. Jag var själv inte så gammal när min pappa togs i från mej och mamma. Cancerns grymma verk. Fattar inte hur hon orkade med att få allt att gå vidare. Men hon säger att det var jag som på något sett gav henne styrka. Hoppas det är likadant med dej.

/P

/P

2008-07-11 @ 21:40:33
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
sweetmama

Det låter som att du har nära omkring dig som tar hand om dig. Det är bra det.



Apropå vinförrådet. Mitt ekar tomt här också så där är det dags att fylla på. Skulle vilja prova nåt nytt. Har du något tips ?



Ta hand om dig.

Kram kram

2008-07-12 @ 12:25:20
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Elizabeth

Du vet att grillen alltid brinner och vinet alltid öppnas för dig här hos hos! Och det fantastiska med dig är att man alltid kan skratta tillsammans trots att det är en "endless night of darkness". Ser fram mot plumpkvällen! Sen får vi i " Sex and the city-gänget" hitta på något!!

Kramar

2008-07-12 @ 13:26:03
Åsa

Låter skönt med lite lagom aktiviteter. Skönt också att Hova var varmare än när vi var där. Ta hand om dig!

2008-07-12 @ 15:49:54
URL: http://wessand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0