Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Snurrigt!

Jaha...
Nu har jag svamlat.
IGEN!
Jag sitter och har planerat matsedel för två veckor, samt en makalöst lång inköpslista, då det mesta i matväg var länsat i kyl, frys och skafferi.
Peter tittar på listan och jag frågar:
L: Är det något mer?
P: (ler lite chockat) Nääää
L: Har vi toapapper och sånt?
P: Ja, det köpte jag igår.
Nu lägger sig Johannes i samtalet
J: (massvis med ironi i rösten) Jag köpte 70 toapapper igår, men nu är allt slut. Var sååå dålig i magen.
P: Går det åt mer papper bara för man är kass i magen?
L: Det är klart! Man måste ju bajsa sig efter varje torkning!
L, P och J: ASGARVAR!
Undrar om min hjärna och tunga någonsin kommer att synka...
Hej, hej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0