Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Hej, hej...

Funderat lite på om jag ska "skaka igång" bloggen igen..
Så... Här kommer en liten uppdatering om vad som hänt sen sist...
9-10-11 och 12 juni var jag på Sweden Rock Festival i Sölvesborg!
Fyttifasiken vilken helt galet underbar upplevelse!
Midsommar jobbade jag...
Semester hade jag och då blev jag sambo igen! Tjo...
Efter en regnig semester så var det bara att börja jobba igen!
Och det var TUNGT att börja jobba igen.
Men som dom säger, efter regn kommer solsken
Hösten kom och nu allt började falla på plats...
Och nu sitter jag här!
För två veckor sen skulle jag ut och rasta Beppe innan jag skulle iväg till jobbet...
Jag känner att trampar "lite" snett...
Lite var tydligen mycket, för jag bröt foten!
Eller jag har trampat sönder ett ben i foten, förskjutit hälbenet och ledbanden blev sabbade.
Men det är inte så synd om mig, jag behöver inte ha foten i gipspaket utan jag har en smidig ortos.
Och i dag har jag varit justerat den lite. Foten har svullnat av och ortosen blev då för stor.
Nu ska jag "skutta" ut till köket för jag är kaffesugen!
Hej, hej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0