Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Tattoo

Hej...
Men nog är det väl märkvärdigt att man helt plötsligt bara "snupplar" över en tatuering som man bara måste ha...
Den/dom här är min första gaddning:
Det är Johannes ögon till vänster och Oskar hamnade således på högerskuldran!
Sen landade den här:
och den här:
Den här ska så småningom få annan färg och en blomma!
Och nu...
Nu har jag snöat in på en alldeles underbar tattoo!
Ska sätta mig och rita upp den och mäta hur stor den ska vara och sen kolla vad den kan kosta!
MÅSTE HA!
Lovar att återkomma, men jag vill att bilden ska få skvalpa omkring i min hjärna och mogna först!
Hej, hej...

Kommentarer
mammakero

Nya tatueringar har du och piercingarna på bröstet är borta ser jag...

2010-11-10 @ 18:26:24
URL: http://mammakero.blogg.se/
Dikesgrisen

Ja. Piercingarna tog jag bort i april och tatueringarna gjorde jag i juni!

2010-11-10 @ 19:43:52
URL: http://dikesgrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0