Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Innedag!

Har kurat nästan hela dagen...
Vädret inbjöd verkligen till att endast andas begagnad luft idag!
Haft laptopen i knät och susat omkring på nätet!
Här är ett ställe som jag stannade till vid eleven.se...
Verkar bli dyrt dock, haha!
Ett annat ställe som jag fastnade vid var netonnet.se Känner STOOR kärlek till denna skapelse
En minilaptop! YES! (finns en matchande mus till den, rutig den med)
Varför håller ekonomin sällan jämna steg med vad man vill ha/"behöver"?
Men jag ska inte gnälla.
Köpte mig en ny mobil igår!
Jojomensan!
En liten skapelse må ni tro!
Sony Erissom Xperia X10 Mini
Förresten, det är inte bara jag som kurar idag...
Beppe och Pyril har intagit mysläge också!
Såhär ungefär:
Hej, hej....

Kommentarer
Jag fotar

Vilken fin blogg!

Äälskar netonnet.. Riktigt bra =) Kolla på internet och sedan åka och handla på en av lagershoparna de har =)



2010-11-09 @ 20:05:56
URL: http://jagfotar.webblogg.se/
Britta Bloggar

Åh vilken fin dator!

2010-11-09 @ 21:34:05
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0