Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Fredagkväll... typ...

Hej...
Sitter här i soffan, igen!
Min fot har för en våldsam krigsföring mot mig idag! Känslan har på det stora hela varit: AJ!
Men nu... mätt i magen och med ett glas förträffligt gott rött, är känslan AJ fortfarande himla irriterande men jag bekämpar den med "kraft och levnadsmod"!
Fnular på att ta fram allt kuligt som jag fick i mitt härliga paket idag! Jo, ja, nog åker sminkväskan fram. Japp, det gör den!
Hej, hej...

Kommentarer
mammakero

Hahahaha! Blev det en bild på dej efter det kuliga paketet åkte fram??

Jag sitter och luftar mina ömmande inflamerade skavsår... Och det öööösregnar ute!

2010-11-13 @ 11:29:53
URL: http://mammakero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0