Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Blås!

Hej...
Varför ska man aldrig tänka:
"Mmm i morgon är det sovmorgon!"
Jo, för att lagen om alltings jävlighet slår till då!
Som i morse!
Hörde när Peter var uppe och gjorde sig i ordning för dagens jobb och när han gick, återtog jag greppet om den sköna sömnen...
... i en timme!
Kommunens parkarbetare måste ha fått extra lönepåslag för att SÅ TIDIGT OCH SÅ INTENSIVT KÖRA MED LÖVBLÅS!
VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ KRATTOR?!
Nåja, upp kom jag, och ut med hundarna!
Kände mig nöjd när jag gick förbi dom, på kryckor, med hundarna...
...illstirrandes med ilsken blick!
Mohahaha

I går kom ett paket till mig!
Med skor!
Snygga skor!
Fast vänsterfoten behöver lite rehab innan den klarar dessa!
Skor nr 1.
Ja, som ni ser så är det ingen snygg komb just nu
Skor nr 2
Hej, hej...

Kommentarer
Elizabeth

Jag får sånt behov av att sjunga:Who du you wanna call? Gostbusters! när jag ser dessa lövblåsande fastighetsskötare med slang och grej på ryggen.

2010-11-06 @ 22:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0