Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Viktiga personer i mitt liv!

Hej...

Mammakero!
Du har alltid varit mitt stöd, min energiboost, min glädje!
MIN SYSTER!!!
Vi har gjort det mesta tillsammans.
Semestern på Gotland toppar det mesta!
Tror inte att jag kan leva utan dig!

Nevnarien!
Du var bara 6 månader när såg dig första gången!
Åh, vilket möte!!!
Aldrig har jag slutat älska dig!
Det är och har varit, fröjd att få följa dig genom livet!

Aredhel!
Du är min finaste!
Du har ett hjärta av guld, och du får människor i din omgivning att må bra!
I mitt liv är du viktig!

Ni tre, och "PappaKero" är min extra familj!

Millis!
När våra liv var i kaos så korsades våra vägar!
Du förlorade din mamma bara två veckor innan Donald gick före!
Så många timmar vi suttit uppkrupna hos varandra gråtit, hatat cancern och sökt tröst, och funnit den!
Och som vi har skrattat! Herre Gud! Ha, ha...
Du är en klippa!
När du blev sjuk och jag följde med dig i ambulansen var jag skräckslagen!
På sjukhuset höll jag din hand, strök din kind och grät!
Skräm mig aldrig så mer!!!
Att du finns två trappor upp, det gillas!
Det skänker trygghet!
Älskar dig, "frugan"!

Lene!
Ja, du är en källa till glädje, trygghet och klokhet!
Ett liv utan dig skulle vara fattigt!

Bettan!
Vad säger man!
En knasigare människa finns inte!
När vi träffas skenar hjärnan och det blir ju bara en massa tokerier!
Det finns ingen i denna värld som får mig att bli sååå bäng i roten som du!
TACK!

LillBettan!
Du är en sötmumrika, toka och alldeles, alldeles UNDERBAR!
Tänk, alla våra torsdagkvällar då vi hade mys, åt gott och drack gott! Och skrattade!
Du och jag å en Tervasnappsi!

Peter!
Älskar dig!
Tänk, jag höll på att missa mitt livs kärlek, bara för jag hade "bestämt" mig för att inte bli kär!
Du är den jag vill ha vid min sida, resten av mitt liv!
Du är den som gör mig hel, i hjärtat!
PUSS!

Finns några som jag inte nämnt, som är viktiga i mitt liv, så som mina barn och mamma och pappa!
Men dom får en hyllning en annan gång!
Love you!

Hej hej...


Kommentarer
sweetmama

Vilka fina ord och vilka fina vänner !!!!

Du behöver absolut inte omskola dig du ärredan vis som Ghandi !!!

Kram

2010-12-05 @ 18:00:13
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Bettan

Det finns så mycket som sagt som aldrig går att återge och det är nog lika bra att inte försöka. Men mycket skrattar jag fortfarande åt! Jag älskar dig med,din gamla streber!!

2010-12-05 @ 22:21:30
Lene

Du är för go gumman! Tack för att du finns i mitt liv. Kram!!

2010-12-06 @ 10:17:36
mammakero

Kramis! Du är verkligen, som Bettan säjer, en gammal streber! Med ett stort hjärta! Det är lätt att vara din vän! Din omtänksamhet är enorm!

2010-12-06 @ 19:35:51
URL: http://mammakero.blogg.se/
Millis

Älskar dig oxå "frugan" min..........du finns i nöd och lust som det så fint heter!!!!



puss och kram

2010-12-06 @ 21:58:30
URL: http://enrumpnissesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0