Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Framtiden

Ligger i sängen och vilar lite efter RIKTIG söndagsmiddag, ni vet, en sån där hederlig söndagsstek...

Funderar på framtiden...

Vad ska jag hitta på där?!
Ska man satsa lite extra, våga lite mer, eller ska man bara luta sig tillbaka och följa med strömmen?

På jobbet har vi precis gjort en omorganisation som har krävt stora insatser av alla inblandade...
Har jobbat som en skållad gnu sen jag kom tillbaka från semestern...
Men nu ska jag njuta av en 9 dagars lång ledighet...
Inte helt sant, för på torsdag befinner jag mig i Göteborg på Bokmässan i tjänstens tecken!
Men det är ju så himla kuuuul, så jag räknar inte riktigt det som jobb...

Från det ena till det andra....
Har en storfiskare i familjen!
Kolla in:











Hej...


Kommentarer
Åsa

Lyckans ost som kommer till Bokmässan. I många år har mannen och jag haft tradition att ha mini semester i Göteborg och gå på bokmässan med seminarium. I år ska jag till Växjö och plugga och på lördagskväll ska jag se Tom Jones så bokmässan får vänta ett år. Men hälsa så gott!

2009-09-20 @ 21:01:32
URL: http://galanthus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0