Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Dikesgrisens olycksaliga liv!

Hej...

Ibland så undrar jag om jag har någon dold prenumeration på olycksaliga händelser!!!

I onsdags fick jag akut ont i örat vid 10 tiden...
Vid kl 16 låg jag i en ambulans!

Jag har alltså fått ett virus på en nerv i ansiktet.
Den nerven är fäst bakom örat, och strålar ut i ansiktet.
När den blev angripen så svullnade den och har gjort att jag fått delvis ansiktsförlamning...
Därav ambulansen, de trodde att jag kunde fått en propp i hjärnan...
Men som tur var, eller vad man ska säga, så var det "bara" detta som hänt.

Jag mådde ändå rätt så bra DÅ.
Nu vill jag bara döda någon/något!!!

Den värken jag har, liknar inget jag varit med om tidigare!

Kärleken är långt borta, och jag saknar honom såå mycket!
En liten tröst är ändå att jag vet att han har en kul helg med sina vänner!
Jag är INGET kul alls just nu.
Men på onsdag får jag krypa upp i hans famn, och vete fan om jag tillåter honom att släppa mig! ;)

Och stackars Johannes...
Sist han såg någon åka iväg i ambulans, var Donald, och han dog!!!

Nä, nu ska vi njuta av våren och den kommande sommaren!


Kram på Er!


Hej...


Kommentarer
Åsa

Måste ha varit extra jobbigt för sonen så klart. Skönt att det inte var "något värre".

2009-05-16 @ 18:03:04
URL: http://wessand.blogg.se/
soffie

men guuu va läskigt å va oroligt det måste varit innan du visst vad det va,hoppas nu värken går över,

krya på dej snabbt

2009-05-17 @ 19:33:08
URL: http://soffie69.blogg.se/
Pernilla

Hjälp, finns det inte något stopp? Skönt att höra att du ändå mår bra.

/P

2009-05-18 @ 12:41:03
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0