Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Äntligen fredag

Ja, go vänner då var det fredag igen!

Mina planer om vad jag skulle göra idag har gått om intet, men dom ska genomföras en annan dag i stället.




Idag när jag stod vid diskbänken och gjorde frukost, sa Oskar:

Men mamma, du har ju fullt med små hål i rumpan!!!

Hmmm, jag tycker att sån information inte bör läcka ut...
Jädra unge, men visst fick vi oss ett gott skratt.

Ska iväg och jobba i eftermiddag. Slutar i morgon kl 8...
Ska faktiskt bli riktigt kul att jobba lite mer...

Det är som Mammakero säger:
Det är bara när man når botten som man har fast mark under fötterna och då kan man "kicka" till och trassla sig uppåt igen...
Och det är det jag känner att jag har gjort...

Även fast jag har haft motgångar och mycket har hänt runt omkring mig, så har jag inte blivit så hysteriskt trött och utschasad, och jag har verkligen känt efter.
Jag mår faktiskt mycket bättre nu!

Nåväl, nu ska jag göra mig klar inför kvällens tjänstgöring


Hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0