Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Inspiration efterlyses!

Är faktiskt lite småsur över att jag har så dålig inspiration...

Och nu undrar ni:
Till vad?

Jo, jag får inget ur händerna...
Har "slutat" skapa...

Bakade en sagolikt god tårta förra veckan, men hallå!!!
nä, inte riktigt helt sant...

Jag har ritat en drake som är under utveckling till en tatuering...

Men vete katten när jag sydde sist.
Har en soffa här som ska in på Johannes rum, men den ska kläs om. först..
Har börjat...

Det är lite som om jag tappat tron på att jag faktiskt KAN!

Jag vill ta kameran i min hand och bara känna ideerna komma, men...

Jag ska nog ta mig tusan "tvinga i mig" lite inspiration...
Ska bara knäcka nöten hur man gör då!!



Hej...

Kommentarer
essge

Hej.



Har en drake tatuerad längst upp på höger överarm. Orginalet hade en treudd, men min har en röd ros istället. Orginalet hade en spetsig stjärt, men min avslutas med ett rött hjärta. Ja, inte min stjärt alltså, utan drakens stjärt :-). Själva draken går i grönt.



Det finns SNÄLLA drakar, så det så!



Det är svårt att få nånting gjort överhuvudtaget i den här värmen och "kvav-heten".



Krjamar



essge

2009-07-01 @ 16:15:50
URL: http://essge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0