Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Sommar

Hej!!!

Jag har länge undrat hur jag ska göra med min blogg!
Men jag har bestämt mig för att behålla den!

Sommaren har varit ljuvlig! Semestern likaså!

Har blivit en liten Facebooknörd!

Vet inte riktigt vad jag vill använda bloggen till!
Ibland vill jag berätta en massa, men allt som händer mig är inte till för alla.

Har tappat lite av den glädje jag kände förut när jag bloggade.... Hmmm... Undrar var den tog vägen?

Tänk om jag bara skulle skriva något lite varje dag? Typ!
 
Nåväl, nu ska jag fånga dagens sista solstrålar tillsammans med ett glas rött!


Hej...


Kommentarer
Åsa

trevligt att se dig igen. Någon rad då och då är trevligt från dig men känn ingen prsss fniss.

2009-08-14 @ 15:28:57
URL: http://galanthus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0