Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


JAG ÄLSKAR DIG

Jag är en människa som har det ofattbara turen att ha ljuvliga vänner!
Vi har så mycket kul ihop, skrattar, drar EXTREMT sjuka vistar, har kul fester och gläds åt varandras lycka och framgång...
Men vi står också där, tillsammans när det krisar.
Stöttar, kramar om, hjälps åt, gråter och torkar tårar ihop...

Alla har en enastående förmåga att alltid veta vad som behövs och för vem!

Och det är nu som jag kommer till pudelns kärna...

Tänk vad lite kan göra mycket!

Ett kort telefonsamtal där man hör:
- Ville bara höra så du är okej! 

Eller ett sms:
Tänker på dig!

Men vet ni?!
Det finaste man kan höra är väl ändå:

-JAG ÄLSKAR DIG!

Tänk att tre små ord har sån kraft och makt!
Och att inte få höra dom kan vara så tungt!


Hej...





Kommentarer
Elizabeth

Du är världens enklaste människa att tycka om...och att vara galen tillsammans med!! Kram

2008-10-11 @ 16:42:37
Dikesgrisen

-

-

-

Dikesgrisen: Ja du Bettan! Världen vore nog avsevärt tråkigare om vi inte fanns!

-

-

-

2008-10-11 @ 17:15:59
URL: http://dikesgrisen.blogg.se/
millis

Hej töser!



Är det inte så att man blir lite som man umgås, trevlig, galen och älskvärd.



Kram Millis

2008-10-12 @ 16:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0