Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Krisar

Idag har jag varit hos läkaren...
Blev sjukskriven på 75%

Jag har en alldeles normal krisreaktion
Normal=SVINJOBBIGT

Jag ville inte vara hemma på heltid, för då skulle jag nog sannolikt bli urknasig.
Hur jag ska jobba dom kvarvarande 25% vet jag inte än. Jag fick bestämma det själv, sa min chef, gulle henne!

Jag hade en dansk läkare och jag vet inte riktigt om jag har blivit remitterad till psykteamet eller ej...
Språket danska och jag är lite av en omöjlig nöt att knäcka...

Jag får nu tid på mig att vila, och att hitta matlusten igen...
(och ta reda på om remiss är skickad)
13 kilo har jag gått ner sen i våras...

Mer kan jag inte göra för mig själv nu!
Tänk att det ska vara så märkvärdigt svårt att ta hand om sig själv?!

Nåja, nu tar vi en dag i taget...

'i morgon blir det middag hos grannfrun sen ska jag och barnen gå på spökvandringen i Fornbyn...
Det är gymnasieskolans estetprogram som arrangerar denna tillställning.
Och det är riktigt mycket folk som går...
Man blir indelade i grupper, får en "guide" som berättar en hemsk historia och vid olika stationer spelas delar av historien upp...
Alla år jag har gått så har jag blivit sååå imponerad av den utomordentligt höga klass och nivå detta teaterspel har...
Och ja, man blir skitskraj och vrålar ibland rakt ut...

Kram på Er alla, och tack för alla underbara kommentarer...
Till Bettan säger jag bara... och så luktar du illa också... :)
Jag ska se om jag orkar förklara det någon dag för Er...
Det är rätt roligt faktiskt....

Hej...


Kommentarer
Åsa

Men det var väl skönt? Eller hur känner du? På nåt sätt så måste ju prioritering nummer ett vara du nu. Jag tror du gjorde rätt som ändå vill jobba lite. Skönt att lämna hemmet men ändå inte behöva vara jätteinvolverad.

kram

2008-10-24 @ 06:16:59
URL: http://wessand.blogg.se/
Åsa

Bamsekram på dig, var rädd om dig!

2008-10-26 @ 20:20:13
URL: http://www.galanthus.blogg.seg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0