Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Teflonminne!

Ibland är man ju bara för goooo i hela huvudet!
Jag har lite sömnstörningar. Jag är jättetrött, men kan ändå inte somna.
Och när jag "tvingar" mig till att sova, drömmer jag. Massor...
Fast drömmarna är inte som en vanlig dröm utan mer som blinkande bilder.
Urjobbigt...

Detta gör att man är lite ur balans...

Ligger i min säng med laptopen i knät, mp3 i öronen,  läser bloggar, kollar runt på lite annat också...
Så... Suck och sen kommer gäspen. Jippi tänker jag.
Ligger kvar för att invänta lugnet i kroppen.
Då händer det!
Det rör sig i min säng!
HJÄLP!!!

Fast det var bara mitt barn, Oskar...
Jag GLÖMDE att han hade somnat bredvid mig!

Detta barn som är så aktivt och intensivt, som får en virvelvind att verka som en ljum sommarbris.
Men när han sover ligger han BLICKSTILL!
(näst intill i alla fall)



Ha, ha...
Vad han kommer att skratta när jag berättar detta för honom!


Hej...


Kommentarer
Elizabeth

Oscar-blickstill? Tror det när jag ser det!!skratt

Har själv haft en turbosnurrande dotter bredvid mig som gärna tar den platsen när maken är bortrest...fast han snurrar lika mkt så jag är van.

2008-10-16 @ 08:20:06
Åsa

Pröva med att skriva ner dinna drömmar några mornar. kan hjälp... kanske kan du se ett mönster om vad det handlar om.

2008-10-17 @ 10:07:57
URL: http://galanthus.blogg.se/
Livhan

Sjuuukt snygga. :D

& ja det tycker jag verkligen. Fast det kan nog dröja ett tag för jag har sko-köpar-stopp nu (som jag iof inte kommer kunna hålla men. :P).

2008-10-17 @ 16:06:13
URL: http://amandalivh.blogg.se/
Jenny

Ville bara ropa Hej, eftersom jag tillade in här och fastnade i dina roliga historier!

Älskar bilden på dej vid din diskbänk....känner månne igen sej lite i den??? Hehe...

Ha en skön kväll! Hej hopp, från Jenny (:

(Och tack för en roande lässtund!)

2008-10-21 @ 19:11:41
URL: http://bergskristallen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0