Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Mormor

Ibland blir man lite sentimental...
Tänk så många människor som har betytt SÅ mycket som inte längre finns...
När man minns dom ler jag och blir varm i hela kroppen.
Så blir det ofta när mormor susar runt i mitt medvetande...

Älskade lilla sötmormor!

Vill bara visa Er vilken rar mormor jag hade.
Har står hon i bagarstugan, och bakar det allra mest fantastiska tunnbröd man någonsin kan tänka sig!
Lite mjöl på kinden...
Å vad jag kan sakna henne!
Så varm och rejäl hon var!

Puss på dig i din himmel!






Hej...

Kommentarer
Pernilla

Blir varm i hjärtat när jag ser din mormor på bilden. Hade själv ingen vidare kontakt med min mormor så jag har redan bestämt mig för att själv bli en superduper tant om jag får barnbarn.

/P

2008-11-09 @ 11:41:54
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Anna-Carin:s kafferep

Hej! härlig bild på din mormor.

Ha en bra söndags kväll tillsammans med dina barn // Anna-Carin

2008-11-09 @ 16:30:46
URL: http://www.anna-carin-fibromy.blogspot.com
Elizabeth

Jösses,vad lik din mamma är henne! kan vi därav dra slutsatsen att det är så du ser ut om 40 år?

2008-11-09 @ 19:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0