Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Låt den rätte komma in

Jag är betagen och berörd, förälskad och förförd...

Jag läste för ett tag sen John Ajvide Lindqvist bok "Låt den rätte komma in"
Fastnade för den direkt...

Nu såg jag filmen...

Jag är så tagen...

För alla som har tänkt se filmen, bör jag nog rekommendera att läsa boken först...
Men för all del, filmen går att se ändå...

Jag hörde några muttra om att slutet var knäppt och det är det, men det beror på att av den enkla anledningen så fortsätter historien om vampyrerna i Blackeberg...


 




Min kärlek är stor till denna berättelse, och nu, ikväll, blev kärleken besvarad!
Jäklar vilken film!!!


Hej...

Kommentarer
Åsa

Jag håller på med boken nu och trots att jag inte tycker att den genren var nåt för mig är jag totalfast. Jag kan knappt sluta läsa. Maken som är klar tjatar på att jag ska snabba mig så vi kan se filmen. =)

2008-11-20 @ 06:33:45
URL: http://wessand.blogg.se/
mammakero

Tänk att en film kan få ett sånt betyg!

Boken är förtrollande! Vem såg du filmen med?

2008-11-20 @ 16:57:59
URL: http://mammakero

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0